ATGRIEŠANA

Distances līgums

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA "Vivishop" no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Atteikuma tiesības

1.       Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot to atpakaļ Pārdevejam  kopā ar Pievienotu ATTEIKUMA VEIDLAPU ,izmantojot Omnivas piešķirto Atgriešanas kodu vai sūtot to uz:  Rīgas Berģu ielas Senās Bodes pakomāts, tel.nr. 26888333
Atteikuma veidlapu varat arī atvērt un saņemt šeit  ATTEIKUMA VEIDLAPA

Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja :

·       Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus

·        Ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums (tai skaitā arī birkas, ja tādas ir bijušas), ja tās iepakojums ir būtiski bojāts vai ja prece ir ar jūtamu parfimērijas aromātu

·       Preces tiek iegādatas izpārdošanas laikā;

·       Tiek iegādātas Akcijas preces (rēķinā norādītas kā ,,Akcijas prece’’);

·       Tiek iegādātas preces ar defektu – Pircējam par to esot informētam 

·       Precei ir TEHNISKS DEFEKTS, kas radies lietošanas laikā

·       Precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neaizvietojamas lietas, vai preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas.  (par šādām precēm mēs uzskatām apakšbikses, zeķes, zeķubikses); (Saskaņā ar Latvijas Republikas MK noteikumi Nr.207 15.3 p.,)

·       Ja pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma

2.       Naudas atmaksa par saņemto preci tiek veikta 14 dienu laikā, skaitot no preces saņemšanas brīža noliktavā. 

 

3.       Lai izmantotu atteikuma tiesības,  sūtot atpakaļ preci, OBLIGĀTI japievieno sūtījumam atteikuma veidlapa. Ja sūtījums tiek atsūtīts bez atteikuma veidlapas, internetveikalam ir tiesības šo sūtījumu sūtīt atpakaļ Pircējam. Ja Pircējs nevar atrast veidlapu un par to ir painformējis Pārdevēju, internetveikala pienākums ir nosūtīt to klientam uz e-pastu vai citu saziņas kanālu. Ja Pircējam nav iespējams izdrukāt veidlapu, tā pienākums ir uz baltas lapas ar roku uzrakstīt to pašu informāciju, kas ir Atteikuma Veidlapā un pievienot to sūtījumam.

4.       Pircējs preces atgriešanai var izmantot Omnivas Atgriešanas kodu, kas ir nosūtīts SMS veidā, kopā ar paziņojumu par preces saņemšanu. Ja Pircējam nav saglabājies SMS ar atgriešanas kodu, var sazināties ar veikala darbiniekiem un lūgt, lai tiktu izsniegts jauns kods.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas. Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles. Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

 

5.       Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu. 

Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības:

  • Vispirms – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci, izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Jāņem vērā arī preces raksturs, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūks.
  • Ja neatbilstību novēršanu nepaveic saprātīgā termiņā vai neapmaina preci, neradot neērtības, patērētājam ir tiesības uz:
    • cenas attiecīgu samazinājumu
    • līguma atcelšanu un naudas atmaksu (izņemot, ja neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt iespējas preci izmantot).

 

6.       Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e- pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.